Сторінки

вівторок, 14 квітня 2015 р.

Відверто про злодія Тараненка

Пропоную Вашій увазі лист від людини, яку Тараненко  руками та діями своїх поплічників і впливом корумповпних чиновникіа змусив піти з роботи. Суть даного листа передана у відповідності з побажаннями автора. Деякі слова і фрази були перероблені, щоб начальник управління і його цербери не змогли  впізнати свідомих та розправитися з ними. Це ми робимо лише для Вашого блага дорогий лісівник. Манера викладених Вами думок дещо специфічна. Її можуть впізнати горе лісівники Полтавщини, які на відміну від Вас мають товстий ЧОРНИЙ ГАМАНЕЦЬ. Проти нього Ви як і ми поки що безсилі. Але ж президент за нас... Тому за нами правда буде...


Вхідна док-я N 861 від 14.04.2015

Нарешті прийшов той час коли понад усе хочеться поділитись з громадою своїми переживаннями за дорогоцінні ліси нашої Полтавщини і їх майбутнє. Як досвідчений спеціаліст змушений констатуват, що всієї докладної інформації по всій області викласти не вийде. Я лише відповідав за один з регіонів Полтавщини. Тому буду намагатись висвітлювати все з правдивої незалежної точки зору і більш - менш обгрунтовувати  свої висновки з позиції кваліфікованого кадра лісогосподарського підприємства.

НАПЕРЕД Наголошую! Оприлюднення зібраної мною інформації відбуватиметься поступово. Бо мені так хочеться. Нині у мене зявилось в досталь вільного часу. Із-за цього займусь детальною камеральной обробкою відібраних данных і поглибленим аналізом. Думаю встигнути до визначеного терміну (ЧОРНА МІТКА).

ТЕПЕР ПРО ГОЛОВНЕ.

- сортова деревина на моєму колишньому підприємстві продається за заниженою ціною під виглядом балансів. Ціна цих балансів прирівнюється до ціни дров. Таким чином значна частина готівки уходить в чорну касу Тараненка і лишає лісове господарство області без додаткових вливань. Цими коштами наш начальник підгодовує корумпованих чиновників забезпечуючи тим самим свій імунітет. Якщо перекрити цю схему незаконного викачування грошей, то Юрію Миколайовичу буде непереливки. АДЖЕ Чиновники цінують його тільки із-за ЧОРНОЇ ГОТІВКИ...

- команда заготівельників Тараненка ніколи не має простоїв, із-за чого переважна більшість лісового фонду досі не засаджена лісовими культурами. По документам звісно все нормально. Бумага як показує досвід все витримує. Ну і завжди є варіант перевести масив лісу в заповідний фонд. А там тільки охороняй і як з гусака вода.

- викриття проплачених Тараненком екологів... ;
- ... ;
- ... .

Цей список я обовязково продовжу. Але не в цьому листі. Я добре памятаю слова свого діда: "очікування страшніше смерті"
ТІЛЬКИ ІЗ-ЗА ЦЬОГО, на початкових етапах, Свою відвертість я буду висвітлювати по принципу ГОЛОСУ  ПОЛТАВЩИНИ. Щоб було розмито і незрозуміло. Але в кінці відкрию громаді області то, від чого холод пробіжиться по тілу.

Я знаю лісове господарство як своїх пять пальців і напевно краще від інших зможу допомогти у аргументації правопорушень вчинених начальником управління.

Мені і тим багатьом заляканим Тараненком невинним, яким намагались закрили рота Дуже шкода за то, що нині ми маємо такого начальника управління. Сором буде мені і моїм колегам якщо ми не відстоюватимемо точку зору справжнього лісника, який цінить ліс як народне надбання, а не спосіб незаконного заробітку. Ми дійсно працюємо для майбутніх поколінь. САМІ ПОДУМАЙТЕ: що ж ми  дамо нашим дітям і внукам, і куди ж ми їх приведем якщо будем рухатись в такому руслі як сьогодні? ГОЛОС ПОЛТАВЩИНИ насправді має рацію! Треба боротись!!! ТОМУ Я І МОЇ КОЛЕГИ ДОДАМО ДОСТАТНЬО ЗУСИЛЬ ЩОБ ДОВЕСТИ ПЕРШОПОЧАТКИ ЖУРНАЛІСТІВ ГОЛОСУ ПОЛТАВЩИНИ ДО ЛОГІЧНОГО ЗАВЕРШЕННЯ.

p.s.

Я знаю, Юрію Миколайовичу, що ви сприймаєте наш спокій і розважливість як слабкість. Тільки ви в корінь помиляєтесь...

МУДРІСТЬ І ДОСВІД ЗА НАМИ. Тільки цим ми оперуємо. Тільки наші знання в змозі вплинути на вас...

У нас теж є зуби... Тому чекайте на мої особисті укуси і активну антикорупційну боротьбу з боку моїх вірних колег та свідомих друзів.

Немає коментарів:

Дописати коментар